I love VÅREN

Med ljus och lite värme...fest egentligen stämmer sol och mycket värme, bättre in på dagen. Vi har fixat trädgården. Sopat, krattat, klippt och rensat i landet och klippt storpudel. Endast iförda t-tröja och shorts! Som en sommardag! Härligt för alla utom för Birk, som haft öroninflammation och därför straffades med overall och mössa!
En tur upp till toppstugan på slalombacken med lite springande i snön passade bättre för hans mundering. Jag tod tillfället i akt och sprang hem. 10km på glada 46 min får duga. Säsongsbästa. Lovar gott.
Nu firar jag med att sola på terassen, med iskallt vitt vin. Birk gungar och sambo läser algebraisk historia...jag veet...det ÄR verkligen jätteintressant och vi andra vill gärna höra honom berätta...not.
"Tjejträff hos grannen nu...grabbarna (pappa, sambo, Birk, storpudeln och grannen har gubbträff här)...skönt med lite könsuppdelat umgänge.

Återkommer

Men först en bild på sambo som klätt ut sig till "våren" och nu försöker klä ut Birk till kyckling...


Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Med texten och den bilden blir rubriken dubbeltydig :D



(vilket kanske var avsikten, men men...)



Glad påsk!

2009-04-11 @ 18:51:40
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vin är ju inte min favorit men visst kan en cider vara fruktansvärt gott ibland ;)



Du verkar ju ha en kanonhelg med hela familjen :)

2009-04-12 @ 18:58:10
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: T

Fnissar åt din sambo våren.

Låter som om du har haft en underbar påskhelg.



Kram!

2009-04-13 @ 19:43:25
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0