Obokad tid är värdefull

Njutning. Hela helgen har handlat om njutning.
Massor av obokade timmar att bara vältra sig i. Det är en lisa för själen det!
Idag gick sambo med hunden på morgonen och jag tog sovmorgon. Minns inte när jag sov till halv åtta sist. Men skönt var det.
Har nyss avnjutit 12km i ett snabbdistanspass med gasellannika runt broarna vid älven. Perfekt underlag och perfekt väder. Möjligen lite dryg motvind på hemvägen men det blir bra träning.
Nu är det mycket vila denna vecka för på lördag smäller det. Då blir det första tävlingen och det är dags att kolla formen. Har jag tränat nog? DM i halvmarathon. Ska bli kul och spännande. En hyfsat flack vändbana. Drygt en mil bort och lika långt tillbaka. Det passar mitt psyke perfekt. Då har jag koll på vägen tillbaka och vet hur krafterna skall disponeras. Tror jag.
Tömma kroppen på kolhydrater må-ti för att fylla på utav bara tusan ons-fre.

Ieftermiddag skall det läsas inlämningsuppgifter och blir det tid över skall jag designa om bloggen lite. En mer vårlik design månne?!

Dagens foto blir:
Sambo utanför favoritkonditoriet Ferrara i Soho, NY...bilden är från förra resan dit. Men jag börjar längta igen. Skulle gärna ta en lite tripp dit igen...i sommar...


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så härligt med obokad tid i helgen! Själv har jag inte haft mycket av den varan känns det som även om helgen inte varit fullspäckad...



Sv: Ja, det brukar ju bli så, vi grillade också ute men åt inne. Fast det funkar det också tycker jag.



Hoppas du också får en fin solig dag!

2009-04-19 @ 14:13:41
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: blombella

tycker att din layout är skitsnygg, mycket Dalarna och mycket vår- och sommarglädje. Tack för titten.

/ blombella

2009-04-19 @ 19:17:34
Postat av: Allra käraste kollegan

Bra blev det med den omdesignade bloggen - gillar!!!

Njut in i det sista, imorgon får vi det mindre rofyllt. Kram

2009-04-19 @ 21:02:48
Postat av: Katinka

Åhh, vad fin din blogg blivit ju! Riktiga Sverigefärger lagom till midsommar som kommer snart ju.

Dessutom imponerar du som alltid på mig Erica. Skicka över lite hurtighet här, jag kommer knappt ur sängen på morgonen ser du...

2009-04-20 @ 12:06:16
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: erica

Sverige och Dalarna it is! Lite påtvingada kulturyttringar är aldrig fel. Kurbitsar, knätofs, dalahästar och falukorv...vardagsmat för en kulla!

:)

Br att ni gillade vårlooken!

2009-04-21 @ 22:05:04
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0