Programförslag till kanal5

"Den rätta för Rosing"..uselt program...bättre upp kanal5, jag har en idé

"Det rätta för Erixon"

Tänkt mig ungefär så här...varje program får jag testa olika saker, som jag själv, mina närmaste vänner och familj valt ut...sen röstar jag bort en grej som inte var min grej alls. De andra sakerna får jag göra igen, fast i lite annan form, nästa program + kanske en ny sak.

Tydliggörande exempel:
Program 1
Prova köra en formel 1-bil, prova hoppa en av Rolf-Göran Bengtssons hästar, prova en utekväll på Café Opera med en massa kändisar, prova resa i en privat jet till NY över en weekend, prova vara svinrik och gå på NK en dag med en personal shopper, prova lära mig dansa med Tobias i Let´s Dance

Jag kommer gilla att göra allt, men röstar bort kändisfesten eftersom jag inte skulle våga gå dit ens...

Låter inte det jättekul?

I alla fall för mig?!



Kommentarer
Postat av: Katinka

Jo, det var ju en toppenidé! Den serien skulle sedan köras i 55 hela timmes avsnitt och jag kunde gästspela där! Prova lite Odd Mollys eller något...

2009-04-01 @ 22:21:08
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Katinka

Men jag skickade precis en kommentar till dig och den bara försvann! Så skumt!

Sa i alla fall att serien borde gå i 55 entimmes avsnitt och jag gästspelar gärna!

2009-04-01 @ 22:24:08
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0