Önskelista

Många frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Jag fyller ju snart 40 Gud bevars...

Okej, jag gör en lista:
* En Aston Martin

* En Mauritiusresa

* Ett hus



...nej skämtade bara...
Har mer humble önskningar än så:
* Att min storpudel får evigt liv

* Ett barn



...okej då, helt seriöst

Jag vill ha...hm...  Äsch jag återkommer...så himla svårt att önska sig nåt.
Mer än ovanstående :)

BTW...bilen blev jättesnygg i de nya Nokian Hakka-lågprofilisarna...nöjd! Och fotbollstjejerna tränade bättre än nånsin. Och argumentationen mellan mig och sambo, kommer leda till nåt jättebra.
Och Eva kunde flytta målarträffen till onsdag, då kan jag åka upp till Vikarb yn redan på torsdag. Och träffa Birk och syrran.
Och nu är alla utvecklingssamtal av klarade med denna klass...lite vemodigt...men livets gång.

Ja...och nu är det CSI.




Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja, jag tycker då du är värd alla ovanstående måste jag säga! Det är absolut inte förmätet av dig att önska dig det. Och jag är helt seriös nu!

2009-04-07 @ 15:36:05
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: T

Jag håller helt och fullt med ovanstående. ;D

Vadå? 40 fyller man ju bara en gång???

Klart du ska önska dig så fina presenter.

2009-04-07 @ 19:32:12
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0