Vem skall klippa vem?

Mulet och duggregn.
Passar min ågren över de dyra inköpen igår.
Långpass till Hedemora är lämpligt straff tillika bra sätt att skingra tankarna.
:)
Men lite nöjd är jag allt.
De nya löparkläderna är snygga. Säkert bra också.
Blusen provades igår. Snygg hemma också.

I eftermiddag skall storpudeln badas, fönas och klippas.
Han vet det redan nu. Och tittar surt på mig när jag går förbi.
Hunder lever i nuet. Han kan inte tänka att det är okej med några timmars lidande nu, för att det blir mycket skönare sen.
Som jag. Jag tänker att det går an med någon timmes lidande, löpningen, nu...för det blir så himla mycket skönare sen.
Jag är klokare än min pudel. Därför klipper jag honom och inte tvärtom!

Kommentarer
Postat av: blombella

tycker att det är skönt jag med att inte han klipper dig, vilken frisyr tror du att han skulle klippa dig i?

Efter Jennifer Aniston eller Oprah Winfrey ;)

2009-04-05 @ 10:17:44
Postat av: Katinka

Vad sa sambon om de dyra inköpen då?

2009-04-05 @ 18:39:36
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0