Yes, I´m back...hoppas jag

Imorgon tänker jag börja träna igen. På allvar. Hostan har inte gett sig på nätterna men jag känner mig pigg på dagarna. Tänker tejpa för munnen med silvertejp...då ska det väl f-n i mej inte kunna hostas nåt!...ha,ha...det kom jag på imorse...höll för mun på mig själv när jag hostade som mest...då gick det knappt att hosta. Där fick jag!

Fått bra mycket gjort idag.
1) Gjort ett prov
2) Varit på skattekontoret och fått hjälp med deklarationen, så nu är den påskriven och inlämnad. Hon, hjälptjejen, kunde inte tala om varifrån de sålda aktierna kommit? Jag HAR ju inte sålt några aktier...men tydligen gjort 351kr i vinst på de som jag inte visste att jag hade haft, som nu är sålda och vinsten redovisad...
3) Köpt presenter till paps som fyller på lördag och till Stig som fyller på fredag.
4) Varit hos Henke och Malin och hjälpt till med deras bröllopsplaner vad gäller mat och dryck...hade nytta av mina gamla restaurangkunskaper...ska bli kul med bröllop!
5) Har planerat lite för min förestående fest. 40-årsfesten. Gjort inbjudan som skall skickas ut Bestämt mig för att bjuda mycket släkt. Vi ses ju så sällan. Dom är kul. Liksom vännerna. Det blir jättebra!
6)...får bli det jag skall göra nu, snart...nämligen natta mig själv!
Trött nu.
Men nöjd.
Ledig imorgon...nästan...
iaf sovmorgon
topp

Så här såg skogen ut  06.30 imorse...hunden väljer vilken väg han tänker ta..höger eller vänster...kolla in alla vitsippor! FIna morgonpromenader på våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0