Förhandsvisning av bilder som snart visas i Motorsport!

Hemma 05 imorse. Sambo körde nästan hela tiden. Bra. För när jag körde såg jag dubbelt av trötthet, fick lov att kisa med ögonen för att kunna se, äta oavbrutet, sjunga och vissla, nypa mig och åka jättefort....för att hålla mig vaken. Inga bra knep. Bättre att överutnyttja sambos förmåga till vakenhet på nätterna.
Nåväl, vi kom hem helskinnade.
Så jäkla nöjd och glad över denna helg. Madonna var suverän! VIlken show, vilken konsert...jag håller inte med kritiken hon fått i tidningarna...och jag, jag kan musik!! :)
Intensivsovning i två timmar...sen upp och gå med hund, fixa till sig och till frissan...sköna två timmar hos henne. Trevlig och bra frisör. Måste komma ihåg att säga det till henne...

Banken igen, på eftermiddagen. VI är stammisar där numer. Hejar på dem som om vi vore arbetskamrater. Nästa gång går vi rätt in i fikarummet och hänger upp våra kaffemuggar!
Vi fick juridisk hjälp med vad som skall skrivas...så inte det blir tok för den andre...om det händer en olycka.
Testamente - är lösningen! Och den lösningen var sannerligen inte gratis. 2250kr! För att skriva vem som får vad...
Hm...har man valt fel yrke...
Minns dock inte att jag såg någon utbildning "testamentskrivningsprogrammet"...

Fixat lite i huset...packat upp en massa böcker...och tittat på vår fina solterass i vardande...poolen är numer 24 grader...
Nära ett bad nu...

Här kommer bilder från Erica Alonsos formelkarriärs start i lördags...
Jag får lite stallorder (tips på idealspår)...


Så här såg det ut i sittbrunnen...klaustrokänsla först...coolt och spännande sen :)



Ser ni så fort det går...fotografen hade snabbaste slutartiden för att alls få med mig på kortet :)




Ja, det blev inte mer än så, denna gång...kanske lägger ut lite film också...men måste prata med Viasat Motor om rättigheterna :)
Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0