Jihaa, tack telia för bredbandet!

SÅ här lite som jag tränat denna vecka...har jag nog aldrig tränat...har inte haft lust, inte ork och ingen motivation alls...intervaller i torsdags...men sen tomt...
Och så är det tävling i morgon.
SUgen?
Nej, inte ett dugg.
Men...allt som inte dödar - härdar! Och jag tar mig igenom dessa veckor av tvivel och tristess på träningsfronten också.
Usel uppladdning med stress på jobb och ett ständigt adrenalinpåslag i blodet p g a all ilska över puckoföretag som inte levererar!
Jo men nu HAR telia äntligen levererat! Vi har BREDBAND! Tillbaka i cyberrymden. Tack kära Telia vi känner oss verkligen utvalda.

Köpte en brevlåda idag. För 500kr. Ramlade baklänges när kassörskan sa: Det blir 3418kr, tack!
Men men...brevlådan kostade ju bara 500...ja, och så hyllan, brödrosten, låskistan, skruvarna, borrsetet, hatthyllan, ringklockan...och...och...
Hur kommer det sig att man inte kan handla just det man tänkt sig och så inget mer?
Elände.
Har i färskt minne att hushållet förlorade 3600kr i torsdags då en av oss körde för fort...
Dyr vecka.

Ska sova tidigt ikväll...kanske redan nu...sova mig i form! Kan funka?!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: stenbole

Med sådana adrenalinpåslag under veckan har du vilat dig i form och sätter milpers. Om det inte är oberäkneliga fruntimmer som yrar runt!

2009-08-29 @ 23:55:07
Postat av: blombella

Du fick mycket för pengarna denna gång... minns en tur till Stm med ångest för klädinköp, nu får du mer valuta för pengarna, du har redan massor av snygga kläder.

Brevlåda måste du ha så att telias faktoror kan dimpA NER

2009-08-30 @ 15:40:47
Postat av: Sabina

Lycka till på tävlingen imorn! :)

2009-08-30 @ 23:36:18
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0