Linköping dag2

Fortfarande tideräkning 2 h f r (två timmar före race)...gick upp lite före sambo efter en natts usel sömn. Jag vet ju att jag inte kan sova om jag hinkar capuccino och espresso strax innan...och så gör jag det ändå...men...man kan tydligen inte gå emot sin natur :)
Hört sagan om skorpionen som liftade över älven, med en groda? Svärmor berättar den roligt och får till knorren på slutet...så man fattar...att det inte är lönt att kämpa mot sin natur...

Nåväl, Stenbole har så rätt, i sin reflektion från gårdagens inlägg...självklart ska jag tiga och njuta!

Så nu njuter jag en espresso, iförd den stora härliga badrocken, lyssnades till MTV´s skvalmusik och sambos duschskval...snart går vi ner till hotellfrukosten och sen...sen är det inte långt kvar tills jag får kvittera ut min 40-års present...köra racerbil!!!

Hoppla på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0