Nu vet jag hemligheten...

Oj så fint det blev, i garaget. Har städat inne och ute...och i garaget. Vi fyllde en hel släpkärra och sambos bil. Finns något tillfredsställande med att städa. När man har tid och inte är stressad.
Hade tid idag.
Känner mig sliten i benen från igår. Glad över att ha 8:e bästa sträcktid av 180st trots att jag misslyckades med den fart jag hade tänkt hålla. IDag blir det ingen träning, bara ett återhämtningspass i 5.30-tempo med Dalaporten. Skönt och kul att springa dessa pass. När man kan springa och prata och njuta av löpturen. De flesta pass är inga njutningspass längre. LIte saknar jag det faktiskt. Har börjat fråga mig varför jag gör detta? Jag kommer ju aldrig att göra någon löparkarriär. Men...ska i alla fall satsa på SM i marathon nu till hösten...sen får vi se hur mycket ork och lust till vinterträningen som finns.

Btw...såg ett program nyss om Usain Bolt och de andra lyckade löparna från jamaica...Usain är uppväxt på växten Jams.

Jams?

hm...

Tjejmilen på söndag.

Undras om Hemköp i Avesta har Jams.
Ska genast dit och kolla.

VÄnta er under på söndag! Månne nytt rekord på 10000m.

Jammelijams på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0