Premiärbadat!

Vem vill vara med i tävlingen Ericas New BFF?...jag sållar ut 20st hugade som får slåss om att bli min nya bästa vän för alltid...ni får tävla i att göra fina och gulliga saker för mig, överrösa mig med komplimanger...och så åker en av er ut varje vecka...två blir kvar...sen väljar jag ut den som är mig mest värdig. Fair enough? Låter det inte kul? Tänk vilken äkta bästis man får då!
Jag råkade halka in på 3:ans fantastiska program Paris Hiltons new best friend forever...NBFF...det gick till som jag beskrev ovan...stackar rika lilla flicka...hur skall du någonsin vara säker på att dina vänner tar dig för att du är en sån mysig person, att de älskar dig med alla goda och dåliga sidor, att de alltid finns där för dig...

Det kan jag vara säker på! Pratat med tre av mina vänner idag...alla vet om hur kyrkråttsfattiga vi är påväg att göra oss nu med huset...med bilen som krånglar...och ändå...vill de träffas, umgås, hjälpa till...de finns där i vått och torrt...och har sett alla min ausla sidor och finns där ändå! Tack för att ni finns! Skönt att slippa anordna tävlingar för att få sig en bästis.

Annars...jaa, har varit hos nya tränaren idag, gått igenom benen, fått massage och ett träningsupplägg. Känns bra. Körde 11st backintervaller och drog sedan ett par snabba km för att avsluta med lugn nedjogg i ett par km. Bra pass.

Och sen...vet ni vad jag gjorde sen?
PREMIÄRBADADE I POOLEN!
Klättrade över reglar och sandhögar, hävde mig över kanten och så...SÅ VAR JAG I VATTNET! Underbar känsla.
Månne lite kallt då...men mitt första utomhusdopp i år...i vår pool!
Topp.
Nu sover jag gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0