Telia part 32

Många läsare har hört av sig och undrat oroligt om Teliahistorien verkligen är över?! Jag kan lugna er.
-Nej, den är inte över!
-Den har knappt börjat!

Detta har hänt:
I juli beställdes det ett paket från Telia som en vänlig säljare sålde på oss. Bredband, digitalTV via bredbandet och telefoni...trådlöst, snabbt, enkelt och helt perfekt. ENligt säljaren. Vi skulle få vänta tio arbetsdagar...
Och vi väntade...och vi väntade...och vi väntade...
OCH VI VÄNTAR ÄN!!!!!!!!!'

Nej, tänker ni nu...fel fel fel...för ni fick ju bredbandet i fredags...ja ja, förvisso. Men bara till låns. Bara som ett smakprov hur det skulle kunna vara med bredband. För det försvann igår. För att inte komma tillbaka.
Tillbaks på ruta ett.
Ingen digitalTV.
Teliasupport.
Prova ring en kväll...men bara om ni har starka nerver...
"din plats i kön är...78...tack för att du väntar"

Nu har jag engagerat hemvärnet, pansarplutonen i Strängnäs, flygflottiljen i Såtenäs och Lottakåren i mellansverige...vi har formerat oss och är påväg till Sthlm, till Telias huvudkontor. Nu skall företaget utplånas. Och vi börjar uppifrån! Ni med aktier i detta djävulens företag...sälj...för annars blir ni offer för force majeur!


Jag saknar COMHEM i lägenheten...allt funkade...hela tiden...jämt.

Stel i benen idag efter löpningen igår. Blev lätt jogging idag för att mjuka upp lederna lite. Men imorgon blir det hårdkörning. 15st tusingar och så lite upp och nedvarvning på nån km. Onsdag lätt distans. Torsdag snabb distans på 12km. Fredag backträning. Lördag vila. SÖndag långpass 30km. Två tuffa träningsveckor innan nästa lite mer lugna kommer. Nu skall formen toppas till oktober!

...bilder kommer, kära ni...när Telia är utplånade och vi engagerat någon annan internetleverantör!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Usch, jag lider verkligen med er som får strula sådär med Telia. Känns som att det alltid blir skit när man köpe nya abonnemang och grejer :/ Hoppas ni får ordning på allt snart!

2009-08-31 @ 21:21:00
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Telia Kundservice

Hej Erica!



Mitt namn är Anton Agermark och jag jobbar på Telias kundtjänst. Jag vill börja med att be om ursäkt för att vi inte levererat de tjänsterna som du har beställt som utlovat. Du får gärna kontakta mig via länken nedan så skall jag se till att få dina tjänster levererade.



Med vänlig hälsning



Anton Agermark, Telia Kundservice

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

2009-09-01 @ 13:55:21
URL: http://telia.se
Postat av: stenbole

Telias nät verkar ligga nere totalt nu! Annars gillar jag Televerket!!

2009-09-01 @ 17:18:05
Postat av: stenbole

Anton vill ju ha kontakt. Då kanske han sätter i den!!

2009-09-01 @ 17:19:47
Postat av: BLOMBELLA

tänk att du engagerat TElia så mkt att de till och med letar upp missnöjda kunder på bloggar runt om i Sverige, ja,, din blogg är en svensk media succe och det är beundransvärt att Telia fortfarande har råd att inte sköta reklamationer och missnöjda kunder. Det sägs att en missnöjd kund sprider vidare till 200 personer... i detta fall blir det flera då din blogg är välbesökt. <3

2009-09-01 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0