Telia...måtte jordens alla skabb och lössliknande djur hemsöka era armhålor!

Ha ha...nu kan jag inte annat än att skratta åt eländet...igår fick jag en faktura från Telia...jo men visst blir vi glada att alls höra något ifrån dem...men...en faktura...på digitalTV och bredband
-Vi har ju inte ens FÅTT något bredband eller digitalTV än!!!! Hur kan de bara ens tänka tanken att skicka en räkning på saker de lovat oss i över en månad, men som inte kommit?!
...idag...idag fick vi ett brev igen...
Jag: -Kul! Titta sambo, en brev från Telia!
Sambo: -Oj, vad kan de vilja den här gången?
Jag slet upp kuvertet...och orkade inte ens sucka...
"Härmed bekräftar vi din uppsägning av bredband. Det återstår bindningstid och vi fakuterar mellanskillnaden..."
Gahhhhhhhh...
WTF!!!
Vi HAR ju inte FÅTT BREDBANDET ÄN!! Ännu mindre sagt upp det...
90200...ett frekvent slaget nummer...
-Telia support det är Ulrika vad kan jag hjälpa till med??
Stackars Ulrika...det var ju inte hennes fel...hon var toppen....förstående, medkännande, lösningsorienterad...vad gör hon på ett skitföretag som telia? Ska anställa henne att svara i min telefon som utvecklingsledare...

Men tvättstuga har vi fått! Härligt med rena kläder!
Synd bara att jag är en typ A människa och handlar innan jag tänker...borde väntat med att måla klart elementet i tvättstugan...med oljebaserad färg...för nu luktar det i hela huset...lösningsmedel...och om kläderna...

Men lacknafta luktar bättre än svett...visst da?

BTW...vi har återigen haft tur med klass. En samling mysiga ungar att förgylla sina dagar tillsammans med. Lärarjobbet är kul!

Kommentarer
Postat av: blombella

Tur och lycka hör ihop har jag läst idag...tur att du kan beömta Telia på ett positvt sätt.... ja, då blir man lycklig.

see ya

2009-08-27 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0