VM är slut...men jag har lite kvar att ge :)

Återhämtningspasset gick utmärkt. Grusväg och asfalt...det är mina element det. Inte myrmark och lera. Benen kändes pigga och nu blir det ett hårt pass med en av Dalaports gasellerna imorgonkväll. Min löparkompis, Annica, som är den riktiga gasellen...stukade foten igår på sin sträcka...kröp på knä fram till växlingen. En kämparinsats. Men...nu får hon lov att vila ett par dagar. Laser, tejp och lite cykling tills dess för henne...uttråkad efter bara ett dygn hängde hon på oss på återhämtningspasset...med cykel.

Lite återhämtning i poolen när jag kom hem...innan sambo hade kurs med mig. Dammsuga-poolen-kurs.
Det svåraste var att fylla 250 m dammsugarslang med vatten...sen stod det utmärkt i manualen...nu är poolen ren, och garaget, och huset...och sambo hade rensat grusplanen.
Vi har det så fint nu ju...att man blir rastlös...av att allt nästan är klart.

hm...

hm igen...

KOmmer inte på nåt mer att göra ikväll...månne städa skrivbordet då...

Eller inte.

Blir film på TV...innersta kretsen...

Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0