Bättre nu...

Några timmar senare...inget vin dock, som jag planerat...dock 1,5L cola light..en rejäl portion spagetthi och köttfärssås som blev över igår...och så lite glass...ett samtal med supertoppenTina...och så, börjar sakta humöret komma tillbaka.
Jag blir jäkligt sänkt av när elever behandlar varandra illa...och jag inte kan lösa det...utan kanske t o m gör det värre.
Hat.
Men...idol var ju kanon ikväll. Erik körde skiten ur min favoritlåt med Iron Maiden "Run to the Hills". Nu tyckte jag att orkestern sabbade den genom att spela den ett uns för fort så att de häftiga trumsolona försvann i bruset...men Erik rockade! Och Tove! Söta Tove...som ser ut som om varje låt är skriven av henne, och berättar någon sorglig story ur hennes liv. Inlevelse tror jag det kallas.
Erik och Tove till final!!
Calle är bra...men nu har jag bestämt mig...jag tycker Erik och Tove är bäst!

Ska kolla vidare...sen sova...kanske saker och ting löser sig efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0