Hoppas i alla fall att filmen blev bra...

Tillfrisknandet går som skit. Jag blir sämre. Huvet fullt med snor, känner ingen smak och blir helt yr av att vara uppe. Tur att jag har en riktigt bra bok att roa mig med.
Ingen träning på fem dagar nu. Illa. Blir stressad av det. Svårt att njuta av att vila.
Idag vilades det på fm, sen städning och så hade vi ju en film att göra. Bella och Johan kom förbi vid tolv. Då stod jag färdig i Gagnefdräkten och väntade. Det var en syn för Gudar.
Röd näsa som stod i fin harmoni med det röda förklädet. Vilken hemsk klädsel det där är. Folkdräkt. Sjutton lager som skall kläs på i rätt ordning. Tofsar och fickor, förkläde och sjal...nej, det blir inte något vaneplagg...
Såg dessutom heldum ut.
Och vad folk stirrade då. En gubbe höll på att dratta av cykeln, där Bella och jag kom skuttande över ängarna...med dragspelet över axeln...
Ja, det blir nog kanske en kul film...får vi hoppas, för förkylningen blev knappast bättre av detta.

Orkar inte sitta upp mer...får bli tidig sovning idag med. Trist liv nuförtiden...sen i onsdags...har det varit trist...ingen träning. Då blir det tråkigt. SNorig näsa...as...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0