Ipren - ät inte fler än tjugo om dagen...helst!

Mensvärk, huvudvärk och muskelvärk...idag har jag varit som en vandrande Iprenreklam-gubbe. Träningsvärk sen BootCampen igår, huvudvärk av tandgnisslande hela natten (glömde bettskenan) och mensvärk för jag är född med världens sämsta livmoder som måste krampa varenda jäkla månad! Jag hatar den!
Sen knaprar man mediciner så att magkatarren kommer tillbaka.
Men - vad gör det? När man får tillbringa en dag på scen med roliga kollegor och en fantastisk elevorkester. Värt allt slit i småland. Om dom nu sliter extra där eller om det bara är smör för hela slanten?!
Stämbanden något anfrätta av de tonlägen som krävs i detta års julshow. Får nog ta mig en whisky innan sängdags...så blir stämbanden ännu mer chockade och kommer att tycka att morgondagens prövningar, tre föreställningar på raken, är rena barnleken!
Ska bli skoj imorgon. Hoppas allt sitter...för hopp är vad vi får lita till, nu när vi aldrig har tid att repa mer än högst två dagar.
Kvällen ägnades åt promenad med hund, sambo, syster och favorit-Birk. OCh en spark. En mysig tur. Synd att dom bor så långt bort. Annars kunde detta gärna få bli en vana.

Nu ska jag bli tidig i säng och inte svamla runt på bloggen mer...lägger upp bilder och film imorgon!
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0