Vi ska ut och resa...jihaaaa

Hämtade en varm bil ur garaget imorse...varm och utan snö eller is...såå bra med garage! Vi har alltid haft garage i min familj...men aldrig kört in bilen där, för det har redan varit så mycket saker...som pappas sportbil...och hela familjens bra-att-ha-nån-gång-i-livet-saker...men i vårt garage...mitt och sambos...får det plats en bil. För vi har alla saker i källaren. Troligen en sådär 10 flyttkartonger kvar.
Häromdagen hittade jag mina favoritjeans...Seven for all mankind-jeansen som jag köpte till mig själv i uppmuntringsgåva...sist vi var i NY. Behövde muntra upp mig eftersom vi bara hade en dag kvar där...och sen skulle åka hem. Sånt känns.

BTW...nu ledde jag smidigt in det hela på resa...vi har beställt resa!!! Till London! Första veckan i februari.
Fint hotell, om man jämför med vad jag och Kajan har bott på för kråkställen när vi frekvent åkte och shoppade till london...för hundra år sen...nej, nu har vi råd...jag och sambo...att bo på tre stjärnigt! trots allt husrustande.
För vi åker Ryan-air! 480kr fram och tillbaka...från Västerås! Halleluja!
Och svärmor och svärfar vill ge oss musicalbiljetter i julklapp. Man tackar!
jag vill gå på Mamma Mia, Fantomen på Operan eller Les Miserables...har sett Mamma Mia i NY, Las Vegas och Stockholm...vill ha dit en London-uppsättning också...Fantomen har jag sett i Sthlm...Les Miserables har jag velat se länge...
Nu kanske det blir av. Och så shopping. Och promenader. Och pub-besök!

Annars har dagen innehållit lektioner, helt okej sådana, möte med trygghetsgruppen om vad som framkommit i de anonyma breven. Inte så många ärenden men ändå några att ta på allvar! Och nu på kvällen har vi skrivit julkort och käkat fajitas. Och bönderna...ha ha ...vi har ju sett på Bönder som söker fruar.
Den med röda mustaschen...vilket original! Så naturlig och charmig...öh...not :)

Nu bad och säng...
Hejvejs!

Kommentarer
Postat av: tina

Kul med resa, då får ni ha det så bra. Jag tror på Mamma Mia, den kan man inte tröttna på. Kram

2009-12-16 @ 22:33:49
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0