Jag vinner allt!

Idel vinster. Jag bara vinn er och vinner. Egot blir större och större...en del kanske undrar om det verkligen kunde bli större...och ja, det kunde det! Ett riktigt intelligensspel, Alfapet, spelades det igårkväll...förkrossande seger...omöjliga bokstäver som X, Y, Z och Q gav  massor med poäng...
Övriga surade och funderade över vilket spel som man möjligen skulle kunna slå mig i...(jag hade, om jag fått frågan, kunnat säga att det inte finns några sådana spel ännu...)...men de enades om kortspel...Chicago...till allas glädje låg jag under rejält...0p och övriga var nära magiska 45p och köpstopp...DÅ...spurtade jag och vann.
Vissa vägrar lära sig av sina misstag och har nu tänkt sig en ny spelkväll...HA...jag är kung idag...
Backlöpningen gick kanon...5 vrålsnabba km på längdskidor...nåja, kanske inte vrålsnabba...men 5 var de till antalet i alla fall...jag är i slaget...
Kom an bara...vad vill ni spela ikväll? Rappakalja och Finns i sjön, kanske?

Stackars Daniel...jag undrar hur han resonerade när han köpte ring till Vickan...vad köper man till en som har juveler i mängder...ärvda sen sen urminnes tider...sen vi var lungfiskar och var i vattnet lika länge som på land...minst.
Han kanske gör en egen...i furu...täljer...för att den skall bli lite speciell...hoppas han täljer en. Eller gör en i cernitlera...eller i trolldeg.
Nåt som hon inte redan har.
Han kunde tatuera in en på henne när hon sover...som överraskning.

Ikväll tittar jag på Mästarnas Mästare...himla kul program. Heja Erica och Elofsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0