Korkad

Tänk er att en som brytit benen, åker hemifrån och glömmer sina kryckor...
eller om en med synfel åker hemifrån utan sina glasögon...
eller om en med svår hjärtarytmi, åker utan sin pacemaker...(kan man åka utan den? Den sitter ju inne i kroppen...men ändå...)

Jag har värsta hemska magplågorna...och har åkt hemifrån utan magmedicinen...ska vara borta i Romme hela dagen...
Så KORKAT!!!!!

Månne jag kan gå till liftkortsförsäljningsluckan...titta bedjande och undra : Ursäkta, säljer ni magmedicin?

Eller till hamurgeriet : Ursäkta, kan man få lite magmedicin på sin hamburgare? Jag kan betala lite extra?!

Skulle inte tro det.

Tig och lid!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Usch vad hemskt! Jag lider med dig! Det låter ju jättejobbigt att ha det så ju! Finns det ingenstans att få tag på magmedicinen då?



Du har mina fulla sympatier Erica. Det är så jobbigt med magont! En ren plåga ju.

2009-02-20 @ 09:45:02
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Sabina

Det där låter verkligen hemskt! Det är så typiskt att man glömmer en sån sak just en sån här dag, det är ju dumt att glömma när man ska någonstans då man kan åka hem och hämta igen...

Hoppas att du tar dig igenom dagen någorlunda i alla fall och att avsaknaden av magmedicin inte förstör hela dagen!

2009-02-20 @ 10:15:01
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Gazton

Hallå där! Gazton här (Astrid Vikman är min lillmatte), såg att du också bloggar. Men såg inte att din vovve har någon egen, skulle väl vara något det??

Matte har läst lite och tyckte att du var mig en bra tjej, du gillade ju också Vargtass. Matte har till och med hans autograf, dä du. Här under sportlovet så kommer Astrid att läsa både Biologi och Fysik, vad har ni gjort med min lillmatte??

Tazz Gazton

2009-02-20 @ 17:49:40
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Het Chilli

I brådksna händer det faktiskt att man glömmer...

En gång glömde jag mina slalombrillor i bilen...trots att det snöade och var kilometer till bilen. Det var inte skönt.

Stina glömde glasögonlinserna hemma, trots att hon spelade cup i Irsta...

Jag kan fortsätta räkna upp ... det är lätt att glömma

2009-02-21 @ 11:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0