Ljuvligt långpass står för dörren

A:Vilket tempo vill du springa med idag?
Jag drog på svaret...det är ju så satans kallt ute...10 minus...vi skall springa 2,5 mil...tempo??...jag är egentligen glad om jag klarar det alls idag...förfryser ju allt som det går att förfrysa...men...om jag säger ett lågt tempo...visar jag weekness...
Jag: Vi kan väl börja i ett okej tempo och sen om nån av oss inte orkar, så kan vi slå av på takten?!
A: Låter bra, jag har ju min köldastma att tänka på, så jag tar hellre en längre tur men inte så snabbt.
Yes...bra att jag inte vek ner mig...men vänta nu...sa hon längre tur...långsammare...det blir ju skitlänge ute i kylan....hövva...
Jag: Du får bestämma...långt och långsamt eller 25km i lite bättre tempo.
Fegis...inte kunna säga att jag vill springa INNE idag...på löpbandet ju!!

Hutter...

Men solen tittar fram emellanåt...borde inte gå ner förrän vid 16...och då har vi klarat hälften...bara att springa hemåt...

Annica är en toppen träningsvän...vinnarinstinkt så det räcker...ingen av oss kommer att knysta om att det är kallt, för långt, för fort...det blir bra träning.

Längtar till badkaret.
Efteråt.

När man ser ut så här...


Kommentarer
Postat av: spiderchick

oj haha

2009-02-13 @ 15:04:14
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0