Minikeso

Många timmar på jobb idag. Var på skolan 07 och kom hem nu, 21.30. En på det hela taget mycket lyckad dag. Det är skönt att jobba tillsammans, göra något ihop, hela skolan...det ger en gemenskap som är guld värd.
Känner mig sålunda trött men glad. En fin kombination så här på kvällskvisten.

Enda stora missen med dagen...är att jag missade kvällens avsnitt av top model...glömde t o m att spela in...detta är inte stora missen i sig...utan att jag numer VET...att det går att överleva utan top model....jag lever ju nu! Jag gillade att tro...att det var omöjligt att klara sig utan ett endaste avsnitt...och så gör man det.

Tänk om det är mera av mina livssanningar som visar sig vara lögn...

TÄnk till exempel...gud förbjude...om det gick att överleva utan minikeso?

Men nej, där går nog gränsen...för det GÅR bara inte!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Jag missade det också- katastrof! Som tur var går det i repris på söndagar:-)

2009-02-10 @ 22:34:03
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0