Mivitotal flex

 Jag har köpt Mivitotal. En massa vitaminer, mineraler , aminosyror, pigghetsmedel och annat bra...allt i ett...hela jäkla periodiska systemet i en och samma flaska. Istället för att ta fjorton piller för att få i sig kosttillskotten...som jag måste ta för annars  dör jag...minst.

I morse när jag stod och drack min första shot mivitotal, kommenterade jag detta till min sambo
Jag: Vad mycket smidigare detta är än att ta fjorton olika tabletter.
Sambo: Ja, det såg helt hysteriskt ut.
Jag: Va?...hur då?
Sambo:...ja men...det såg ut som farmor Elsa 83 som står med pillerdosetten

Och jag som inte hade en aning om att man måste vara snygg när man intar sina kosttillskott. Hoppas jag ser snyggare ut med Mivitotalens hjälp då. Då har den ju gett en jäkla bonus får man säga...man blir inte bara frisk och pigg...snygg också...eller i alla fall ser man inte ut som 83.

Turelitur!
:)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

oj så mycket tabeletter...

2009-02-07 @ 10:55:14
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Margareta Ersson

Erica

Kom ihåg att torsdagstjejerna tycker du är lika snygg oavsett om du tagit vitamindrinken eller inte.

Kram

Margareta

2009-02-07 @ 11:59:24
Postat av: erica

Tack maggan...torsdagtjejerna är som en helt glas fullt med Mivitotal!! Man blir helt uppfylld...som om man fått i sig nyttigheter....och det har man...i själen!

Kram

2009-02-07 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0