Molly är som en GigaAmy...

Molly och EMD...ja ja...det får duga...BWO gjorde bort sig när de lånade rekvisitan från filmen Mars attacks...eller var det bilprovningens gamla avlagda overaller?
Hur som helst...inget som jag kommer att ägna timmar åt att drömma om i natt direkt...däremot ska jag genast gå och lägga mig för att läsa i den underbara bok som jag lånat av Anna. "Nu vill jag sjunga dig milda sånger"...jag längtar efter min döda farmor och min döda mormor när jag läser den...hann inte få höra någon av deras hemligheter innan de dog...måste påminna mig om att umgås mer med mamma...så vi hinner berätta för varandra...våra hemligheter!
Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Het chilli

Jag älskar boken :)

2009-02-22 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0