Sista dagen i Rättvik

Suck...idel förluster igårkväll...tänker inte tro att det var för att jag var stor på mig och sa att jag var  kung...det skulle betyda att jag lägger mitt liv i ödets händer...och jag vill ju gärna tro att man är med själv och påverkar hur det går. Men kortspel...nog är det lite tur med i det?! Jag menar...om man ena kvällen får en massa äss, kungar och annat bra...och andra kvällen får man aldrig ett kort över tio...

Skitsamma...ny dag med nya utmaningar...skidåkning, snöpulslöpning och lite träning inne på gym....så ser träningsschemat ut.

Mamma plussar med att bjuda på lunch på Sjövillan...Isterband med stuvad potatis...det är ju sååå gott. Muskelmåns skulle säkert ha något att invända i stil med Iserbandens nyttighet...men han är i Avesta och vi är i Rättvik...och vi äter Isterband!

Sen är det dags att vässa slalomskidorna. Jag gillar idén med att bli dragen uppför backen och att få åka ner...inte som med längdskidor...slita som tusan uppför och kanske inte ens njuta nerför...för det är för brant och en nittiograders kurva...så man ramlar. Så är inte slalom.

Dagens nyhet är samma som igår...Vickan och Daniel...svenska folket tycker att det är okej...måste kännas skönt för dem. Själv ser jag fram emot bröllopet. Bröllop är fint. VI behöver något annat att prata om än ekonomisk kris och varsel...

Kommentarer
Postat av: Katinka

Erica! Jag är djupt imponerad av hur hurtig du är! Du är min idol ju! Sådan vill jag också vara! Men hur gör man liksom???

2009-02-25 @ 17:12:05
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0