Sportlov...närsomhelst ...

Yes! Sportlovet är här...i alla fall nästan...en liten friluftsdag emellan bara, som uppvärmning inför lovet. Vi skall till Romme Alpin och åka skidor med ungdomarna. Ska bli hur kul som helst. Fullt betalt som lärare för att åka skidor en hel dag. Så vill jag ha det när jag har det som sämst. En bra lägsta nivå helt enkelt.

Sitter just nu och slötittar på Anna SKipper i "Du är vad du äter"...hm...analyserar dagens födointag....
Keso, ananas, minimjölk och havregryn...
Apelsin...
Proteinbar...
Köttsoppa och några morötter...
En bit budapeststubbe...
Ett halvt glas blåbärssoppa...
En halv portion nudlar med kyckling...
1 burk cola light...
Några mandlar....
8 Ipren...
2msk Mivitotal...
Två liter kaffe...

Nå, Anna Skipper...vad blir man av det? Om man blir vad man äter...
Jag ska berätta vad jag blev...
Pigg och glad, nöjd och belåten, träningssugen, rask i benen...och nu lite trött...

Behövde inte vara med i TV för att få veta det...empiriskt utprovat...
Ska leta fram pjäxorna nu...

Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Precis, vem behöver TV för att ta reda på hur man mår av vad man själv äter? :P Men programmet kanske fyller nån funktion, jag vet inte. Jag har aldrig fastnat framför teven när det har gått direkt.



SV: Näej, bodybuilder är inget jag/man ska satsa på! Fördärvade kroppar, som sagt. Och man kan ju fråga sig hur bra dom mår, egentligen.



Hoppas ni får en mysig dag i backarna imorgon!

2009-02-19 @ 22:07:01
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Det gick jättebra på bion! Visserligen såg vi bara halva filmen eller något men hade inte räknat med så mycket mer av en fyraåring, är ju kanske inte så kul att sitta sådär i den åldern, hemma kan man ju ligga i soffan och göra annat emellan :p Klarade oss utan ett enda toabesök på stan, så skönt!

Det är mysigt med syskonbarn ju, och så får man ofta ta de roligare delarna ;) Hoppas du får träffa din systerson snart!



Hoppas också att du får kul imorn med skidåkningen, glöm inte att inte åka sista åket! ;)

2009-02-19 @ 23:26:30
Postat av: Het Chilli

Mivitotal...blir man mkt pigg och glad av....

2009-02-21 @ 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0