Toppen toppen

På en skola jobbar många olika yrkesgrupper. En av dem är skolsköterskor. De har ett medicinskåp. Och detta faktum räddade dagen i Romme.
Jag har haft en sådan där dag...som man skall lagra extra långt in i hjärnan...och ta fram när det är dåligt i livet. Fint väder, glada ungdomar, trevliga, roliga kollegor och ett fantastiskt före i backarna. Dessutom har personalen vid RommeAlpin fattat vad service är. Grattis till den som äger Romme Alpin. En bra personal är en av hörnstenarna i att lyckas med sitt företag.
Är företaget en skidanläggning så hjälper förstås vädret och snötillgång till...

Efter denna gulddag, körde vi ett backträningspass. Tio snabba backar blev en värdig avslutning på veckan. Och jag rä väl värd ett glas (eller fler) av det goda rödvinet sambo köpt hem...ska rescensera så småningom...
Sambo fick välja på köpepizza eller hemlagad spaghetti carbonara...han tog, gud vare tack, köpepizza...skönt att slippa laga mat...

Nu inväntar vi let´s dance och njuter av sportlov!!
Fin dag!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Grattis till härlig dag och njut av rödvinet för mig med...

2009-02-20 @ 23:05:15
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Sabina

Vilken tur att de hade medicin åt dig! :)



Sv: Ja, visst är det mycket smidigare? Dessutom ser ingen att man nålat istället för att sy plus att man kan göra fel hur många gånger som helst utan att behöva sprätta :p Det är också lättare att anpassa gardinerna efter ett sluttande golv och sånt, perfekt! :)

2009-02-21 @ 11:19:05
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: het chilli

Men, skönt med medicin, lida pin är inget för oss. bara ta medicin...



Jag har visst uppdaterat min blogg och kommer att göra detta vidare. Kanske skall vi köpa ny dator under lovet. Slipper vi denna laggade skrutt. Vi har bloggkontakt. Take care, P&K

2009-02-21 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0