turelitur

Många bloggläsare har hört av sig och efterfrågat den gamla provocerade, irriterade och ilskna tonen som jag hade i mina blogginlägg...en del läsare har till och med ondgjort sig, hånat den nya positiva andan på bloggen. Man retar sig på affirmationer och menar att det hela har ett löjeväckande skimmer över sig...som inte lurar någon. Så j-vla klarsynt av er då!

Hånskratten har ekat i korridorer, bland berg och i dalgångar...

Och vilken härskarteknik...

Dra ner andra till den nivå man befinner sig på själv...så det inte blir så ensamt där på botten. Det finns faktiskt andra, mer engagerade bottenlevande djur...med lite eget driv...som försöker kräla sig upp mot ljuset...med hjälp av lite affirmationer och positiv syn på livet...
Men vad har väl jag att vara tacksam över...har jag nånting överhuvudtaget att vara glad åt?

-MASSOR!
Ha...hånskratt i spegeln...skratt tillbaks på er!!
Det är nämligen INGA affirmationer längre...det har blivit mina EGNA tankar...jag ÄR så positiv numer...skitglad faktiskt! Och j-vligt tacksam...för all turelitur som drabbat mig...
Så det så...pröva att dra ner en som står med båda fötterna stadigt i tur-myllan! Här för att stanna.
Satte ni hånskrattet i halsen nu?

Har ni lika tur som jag...kanske ni får lite trevlig träningshjälp till livs nästa vecka...turelitur...tuff bootcamp...
 Nu ser jag fram emot en god natts sömn!
Ska bli kul!

bild från sthlm-marathon 06...
jag vann inte...men nästan!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja, fortsätt tänka positivt nu! Inte gå tillbaka till det negativa. Där är vi ju redan så många, så många, haha...

2009-02-05 @ 22:15:10
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Sabina

Tack för tipset! :) Tror dock att jag har kommit på lösningen: ett par nått och någe snygga gympaskor som inte är så klumpiga :p Ska fundera på det lite mer men har en känsla av att det blir så..

2009-02-05 @ 22:21:18
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0