turen håller i sig..

Mam och pap är i oslo för att ta hand om Birk. Där har min syster tur. Men turen spiller över på mig...för jag har ingen hundvakt denna vecka. Och det...är tur...för då får jag ta extra lång promenad på morgonen. Gå upp lite tidigare. Och det...det är sannerligen tur det! För nu...kom jag till jobbet lite lite tidigare...och hann reda upp röran på mitt skrivbord, som kommit sig av att jag var borta igår...
Tur igen..för mitt i allt rensande hittade jag viktiga papper...

I eftermiddag ska jag på ett möte...som gör att jag fått lov att säga nej till min massage-tid...tur!!..turelitur...för då sparar jag de 300 kronorna och hinner med att springa intervaller med de övriga som jag tränar med...
och nu går turen nästan över styr...för jag blir så trött av intervallerna att jag inte orkar laga mat...så då brukar vi köpa hem thai-mat!
Snacka om lyckans ost!
sittai soffan framför top model och äta thai-mat...det är tur när den är som bäst det!

Kommentarer
Postat av: spider

tack för din snälla coment =) nu blev mitt huvud stort haha

2009-02-04 @ 08:35:35
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Katinka

Du är en lyckans ost du! Vilken ofattbar tur du har. Och jag som todde jag har tur idag som kom iväg från jobbet tidigare kan ju bara glömma det.

2009-02-04 @ 13:45:50
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Het Chilli

älskar thai :-)

2009-02-05 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0