Dagen får G+

Idag har det var en ganska jämnbra dag...om man ser till helheten...momentant har det varit några mindre deckel men också några höjdpunkter...
Jag börjar med de bra...en kollega fyller år (Grattis Lars!) och hade med god kladdkaka...min favorit...det var bra!
...jag åt två bitar av nämnda kladdkaka...mindre bra
VI hade ett bra och konstruktivt möte om samarbetet i matte-gruppen...det var bra!
...vi bestämde nytt datum efter lovet....eftersom vi hann klart, och den tiden blev precis på min favoritlektion med 9C...som jag nu måste lämna till en vikarie...mindre bra!
Fick mens idag...JÄTTEDÅLIGT
...medicinen hjälpte omedelbart så värken i mage och rygg samt illamåendet uteblev...JÄTTEBRA!
Firade nyss nämnda med att gå och köpa den länge efterlängtade mini-pc:n...det var bra...
Elgiganten i Avesta tog inte American Express...dåligt dåligt dåligt...jag fick lov att betala med mitt visakort kopplat till lönekontot...dåligt dåligt dåligt...
...det fanns pengar kvar på det kortet...det var bra!
Jag skyndade hem och installerade allt i datorn...det var kul och bra!
...trådlösa nätverket som vi har lösenordsskyddat, krävde lösenord...som sambo glömt var han skrivit upp...så jag fick inget Internet...det var mindre bra!
Jag åkte då iväg till gymet för att springa intervaller på bandet, istället för ute i kylan...det var bra!
Men bandet var upptaget av en fotbollsgasell, som sprang fort och länge...bra för han - dåligt för mig...
Jag tränade styrke istället och väntade och sprang fem snabba km på 22.30 efter honom...det var bra.
Hämtade hunden och fick höra att syster och Birk kommer hem...det var JÄTTEBRA!
Men de kommer precis när jag är i Sälen och kan inte komma ner till Avesta efteråt så vi får ses...det var URDÅLIGT och jag blev världsledsen...saknar dom!

Nu har jag hela kvällen fri utan åtagande...ska läsa lite i boken jag fått av Anna "Nu ska jag sjunga dig milda sånger"...den är bra...och kvällen ser ut att bli bra...så totalt sett blev det nog en dag med G+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0