utmaning

UTMANING från tusensanningar.blogg.se

"- Gå in i mappen mina bilder.

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade."

Den mappen heter Birk
Sjätte bilden är på min syster gullunge som ramlat på dagis och precis blivit omplåstrad hos doktorn..
nu kom en stark känsla av saknad och längtan över mig...har inte sett honom sen i nyår...trist att dom bor i Oslo.

Jag skicar utmaningen vidare till blombella.blogg.se orkar inte utmana fler...


Kommentarer
Postat av: Katinka

Åhh, har du redan fått den utmaningen du med! Jag har också fått den och tänkte utmana dig imorgon, men tji fick jag!

Jaja, det blir bra med mig så snart jag lugnar ner mig ju.

2009-02-01 @ 21:25:45
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Yonna

Nee,, stackaren-- Hoppas att allt blev bra med honom sen :)

2009-02-02 @ 16:26:51
URL: http://tistlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0