Vem bestämmer i soffan?

Jag: Men nu ligger ju jag i soffan...
Hunden: Men vi får plats båda...
Jag: Nej, inte ikväll...jag har sprungit massor och jättefort...måste få ha benen utsträckta...
Hunden: Jag springer massor och jättefort varje dag, flera gånger om dagen till och med...flytta på dig...
Jag: men..NEJ, vänta inte PÅ benen...AAAJJ...ner med dig...
Hunden: Jag bad dig flytta på dig...
Jag kryper ihop som en spiralpastaskruv, i ena hörnet av soffan...gör jätteont i benen...
Hunden sträcker ut i halva soffan...suckar nöjd...och
säger: Dessutom är jag dubbelt så gammal som du...var glad att du får vara i soffan alls
Jag:...okej, tur igen...f-n vad tur jag har jämt! Jag får vara i soffan...trots att jag är yngre än min hund...



Elina hade också tur...hon åkte ur top model...och slipper nu elaka kommentarer från Samantha...och slipper höra om hur kontrollerad hon är...åk hem till USA och kontrollera dig själv och din tillvaro...hitta fler värden i ditt liv än utseendet. Du är ju en störtcool tjej...bli lärare...vi behöver vara lite kontrollerade :)
Inte som jag var i måndags...okontrollerad...om jag dessutom varit snygg, hade Tyra Banks jublat...nu nöjer jag mig med turen att jag kan vara lite okontrollerad ibland!

Nu ska jag helt okontrollerat kasta mig i badet...crazy va?

Kommentarer
Postat av: Katinka

Men oj vilken tur man kan ha ja som ens får plats i soffan. Hade min snart 10-åriga hund fått vara i soffan (får inte för Sambo, får för mig) så hade hans ålder klassat ut mig direkt.

2009-02-05 @ 22:13:52
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0