Vem hade en voodo-docka?

Våga erkänna nu en av alla hånande kollegor...som inte stod ut med att jag var positiv och att mina affirmationer fungerade..erkänn nu...VEM ÄGER EN VOODO-DOCKA?

Satans telefon...jag fick tillbaka min mobil igår...för er som följer bloggen..samma telefon som jag önskade livet ur för två veckor sen...
Den har varit på lagning.
"Byte av elektronisk komponent och uppdatering" stod det p ålagningsrapporten...
Men f-n...byt vad ni vill...men se till att den fungerar mer än ett dygn efter att ni är klara!!

HATAR

...gud som dumt...sy sig en voododocka med en mobil...bara för att jag ska bli neggo igen...irriterad...

I give up...jag ÄR irriterad

Kommentarer
Postat av: Katinka

Det är inte jag åtminstone! Jag är skyldig till det mesta jag blivit anklagad för, men inte till detta! Lovar på hedersord.

2009-02-06 @ 13:27:27
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0