Vikarbyn here we come!

Så där...då var man mitt i dalrike då...bilfärden upp till Vikarbyn utanför Rättvik tog lite mer än två timmar...eftersom vi tog vägen över Borlänge, Insjön, Leksand...istället för som vanligt, runt Falun. Kan inte skylla på någon annan...jag valde väg...jag körde...jag VISSTE att melodifestivalen går i Leksand ikväll....och jag VISSTE att det var många som skulle till Ejendals Arena för att närvara "live".
Vad jag inte visste...eller ens anade...var att man måste åka i 30km/h när man skall gå på melodifestival "live". Så från Borlänge gick det långsamt...riktigt långsamt...en timme längre tod resan, än vanligt...
Men väl framme lyste marschaller och varm god mat väntade.
Så nu, när vi alla sitter bänkade framför festivalen kan inte ens Velvets tjatiga låt ta väck den goda stämningen.
Återkommer...

Kommentarer
Postat av: het chilli

Fast sämst är väl ändå Rickfors, samma truddelutt de sista 20 åren.. Velvet var lite bättre och EMD ja.... man väntar.



Återkommer med fler recensioner.

2009-02-21 @ 20:36:53
Postat av: Katinka

Jag har på Melodifestivalen i bakgrunden, men orkar liksom inte engagera mig riktigt. Kör du live rapportering ikväll igen istället?

Mycket mer underhållande tycker jag.

2009-02-21 @ 20:37:26
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: het chilli!

Sofia kändes inte bra, men det är lättippat med BWO som är kanon!

EMD också till final, velvet och Sande´n trea, fyra.



2009-02-21 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0