Tillbaka-lycklig!

Det har varit hallelujamoments mest hela tiden...jag betygsätter dygnet...
hotellrummet...mvg ( en 5:a för er äldre läsare...A för er ännu äldre...och ett betygsliknande omdöme för er småttingar: mycket bra)
gratisvinet, snittarna och drinkarna i executive loungen...mvg
middagen på italienska krogen...mvg- (minustecknet för priset...men just ja...sambo bjöd...så mvg+ då!)
frukosten...mvg
shoppingen...mvg- (minustecknet för att jag inte hittade några skor)
lunchen...mvg- (minus för att servitrisen försökte lura på mig vanlig cola istället för cola light...jag ska anmäla henne för försök till dråp...eller nåt)
My Fair Lady...mvg+ (plus för Helen Sjöholm som har en pipa som är utomjordisk...jag vill också kunna sjunga så...lite lätt provocerande med såna som får allt...snygg, duktig, trevlig...säkert är hon smart också...Henrik Dorsin får en del i plustecknet för sin galna språklektion, jag skrattade så jag fick mjölksyra i magmusklerna)

Meritvärdet för sthlmsdygnet blir sålunda 140. Det krävs 100 för att var godkänt...för att vara okej att ha lagt så mycket pengar på. Yes...vi lyckades.

Men, några utvecklingsområden finns...
MuiskalbIljetter...bra att ha...vi glömde våra hemma. I Avesta. 16 mil från Sthlm.

Vi låste in hotellkorten i rummet...

Vi slängde parkeringskvittot som behövdes för att hotellet skulle lämna ut bilen...

Vi låste in hotellkorten igen...

Sensmoral: Människor är snäll och vill gärna hjälpa varandra. Det är bra. FÖr vissa människor är slarviga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0