I´m back!

Längesedan jag hade ett sånt långt blogguppehåll. Men, det har varit värt det. Varenda minut.
Fyrtioårsfesten blev hur kul som helst.
Förvånande att jag känner så många härliga människor?!
Och att folk åkte från Oslo, Ängelholm, Stockholm, Lidingö, Täby, Folkärna, By, Skogsbo och Krylbo...för att bara nämna några av alla stora städer...som folk kom ifrån...häpnadsväckande?!
Att de orkade festa så länge?!
Att de var så roliga?!
Jag bara gapar när jag tänker på det.
Tack för alla vänligheter, för presenter, för roliga tal, rolig film och roliga sånger.
Och så lite gråt förstås.
Ja...tårkanalerna var ju redan helt förslappade sen dagen innan då 9C försvann...

Söndagen försvann i ett töcken. LIka bra är det. Det krävs tid nämligen, för leverns nedbrytningsarbete.
Och tid fick den. Hela dagen.

Men idag - var jag pigg och kry igen.
Och nu är det officiellt. Jag fick tjänsten som pedagogisk utvecklingsledare. Börjar 1/8.
Känns kul, spännande och jättenervöst.
Ett nytt steg. Ett litet. Dörren är öppen bakom mig.
Ingen skada skedd.

Två arbetsdagar kvar av denna termin. Sen lite ledighet.
Börjar med midsommar i Vikarbyn...direkt vidare till Oslo och sen fjällvandringen i nordnorge. Alta och  nordkap.
Sen...är det rustande för hela slanten. Och flytt.

Nån som vil lha sommarjobb? Jag har en administrativ tjänst och en mer fysiskt krävande.
Sök på!

En liten bild från festen, tagen av hovfotograf Magnus Edbäck...jag återkommer med fler! Temat var 60-tal...och det kändes speciellt med klänning och hårband :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0