Krutgumman är välkommen! :)

Kände inte för att träna med de andra idag. Behövde vara för mig själv en stund. Samtidigt blir intervallträningen bättre att kämpa med andra. Gasell-Annica är magsjuk. Så då finns det inte någon i övriga gänget som jag är jämn med...lika bra att springa själv.
Behövde en plågostund så det fick bli backbanan i Rembo. En mil. 15 backar. Benmusklerna är mos nu.
Bra. Då gör det nytta.
Om gasellen är frisk på torsdag skall bi köra tusingar. Det var ett tag sen så det skall bli kul. Hon vill köra dem på 4.00-tempo...vete tusan om jag hunnit bli så snabb än. Men...I´ll give it a try...

Jobbar sista dagen imorgon...känns både ock...hade behövt prata med chefen om nya tjänsten. Jag gillar ju att förbereda mig...att ställa in mig mentalt på vad jag skall göra...gå och fundera...men...hon hade inte tid och orkade inte just nu. Trist.
Så nu blir det ovisshet ett tag. Ett tillstånd jag ogillar.

Jag vill ha visshet och kontroll över tillvaron jag...

Men...vilar väl över midsommar och över norgetrippen då...

Imorgon skall vi till banken och göra klart affären!
Äntligen!
Visshet.
Huset är vårt.
Då.

Bild från festen...igen...på syrran och mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0