...låt mig vila med ett marathon!

Puh...jag vet vad som är jobbigare än att springa marathon (som f ö knappt ÄR jobbigt...man har en endaste sak att göra...röra benen...i 3h och 40 min...enkelt!)

...en dag som denna i skolan, är jobbigare...
sjutusen saker att göra samtidigt....
men nu är de flesta betyg satta,
alla åtgärdsprogram skrivna,
nationella provresultaten inrapporterade,
lärarenkäten ifylld,
omprov gjorda,
morgondagen med åk 6 är planerad,
maten till festen är beställd,
bordsplacering utfunderad..

...nu skall jag bara stryka lite kläder jag skall ha vid studentfesten i Sthlm imorgon...

Och så läsa lite i min bok...

Nä, det får nog bli fler marathon istället...för såna här dagar tröttar ut mig!''

Nedan finner ni klassen...när de gick i sjuan...nu är de stora, och slutar snart.
Det är sådär...


Kommentarer
Postat av: Katinka

Haha... tror jag det att du valt ett marathon istället med allt det där du har att göra. Fast jag vete sjutton jag, ett marathon hade nog varit lite uttröttande för mig trots allt... Ha det härligt i Stockholm då... Shopping igen också?

2009-06-05 @ 10:52:17
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0