Regnet det bara öser ner!

Hell yes...hällregn...
Siljan är överfull och vi dränks snart...för alla läsare som skrivit in till bloggen, och undrat över hur Siljan får sitt vatten...jag vet nu: Från himlen!

Men vad gör det...jag är ledig...vi lagar mat ihop och dricker lite vin! Bara lite...eftersom jag tänker backträna igen imorgon. Eftersom det inte finns något annat än backar här, så faller sig just sådan träning naturligt.

Sen blir det midsommarfirande som taget ur en turistbroschyr...midsommarstångsresning, spelemän och dans i bystugan!

Har köpt en regnponcho!

Glad Midsommar önskar er röst i regnet...where ever you are...
:)


Nån som minns Jack Killian (En röst i natten)

Kommentarer
Postat av: Jane

Glad Midsommar, vi firar här hemma i Knutsbo med två par glada grannar =)....Å Astrid blir hemma på midsommarafton i alla fall (vad jag vet nu).

2009-06-18 @ 21:16:17
URL: http://www.strahles.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0