Tung dag...

En fin begravning i dag. Bra präst. Han ingav hopp.
Och ändå...så oändligt sorgligt...

En nära vän till familjen kom över ikväll. Hans fru ligger på sjukhus. Cancer i magen...så oändligt sorgligt...hon och hennes familj skulle må bra av att lyssna på den där hoppingivande prästen.

Känns lite futtigt att efter dessa båda händelser...beklaga att jag har ont i halsen...att oroas för att inte kunna tävla på lördag. Borde inte sprungit i morse...men...behövde ju intervallerna...de gick bra...men efteråt...blev jag risig
sååå...jag beklagar detta...tar en whisky till, gurglar halsen med väteperoxid, äter kilovis med c-vitaminrik frukt, och vräker i mig vitlök...

Hoppas att morgondagen känns lite enklare...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så ledsamt.. Vet hur jobbigt det känns.. Skönt att prästen var bra i alla fall och att begravningen blev fin.. Jag hoppas att begravningen blev ett avslut för dig och att alla fina minnen lever kvar! Sänder lite varma tankar.



Krya på dig!

2009-06-30 @ 22:47:12
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0