Hudflärpar och uselt helgväder :(

Varför river jag av flärparna som ibland bildas vid sidan om mina naglar? Skinnflärpar som jag pillar och pillar på, tills de är som remsor...av hud...som man kan dra bort. Det gör jätteont...i alla fall efteråt.
Så dumt gjort.
Jag märker inte ens att jag gör det. Förrän efteråt. Då det gör ont.

Träning nyss. Med orienterarna. Lugn distans i skogen. Mysigt att springa på stigar. Kände mig stark och pigg. SKa bli kul med intervallerna imorgon.

Kollade vädret inför festen på lördag. Ett lågtryck med centrum över Dalarna, massor av regn och kyla och lågtrycket skulle stanna upp ett tag och cirkulera runt runt...va? Practical joke? Väder-Per, hör upp nu...det DÄR var verkligen inte roligt. Sudda nu ut den gamla kartan...ta bort alla dumma streck, pilar, stora L och låga temperatursiffror...en enda stor sol räcker...och kanske tvåsiffriga temperaturer...och stora H mitt på kartan. Så vill jag ha det.

...gahhhhhh...lågtrycket stannar upp och cirkulerar...Gud så dumt.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja, det där måste vara det mest korkade lågtrycket i historien ju. Cirkulera. Lite som att mingla låter det som...

2009-06-08 @ 23:03:16
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Blombella

Alla kvinnliga blomqvistare kommer till dukningen det vet du....

2009-06-09 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0