Lägenheten såld!

Yes! Lägenheten är såld. Och till de som vi helst såg som köpare. Det unga paret som sålt sitt hus, för de ville in till stan. De var så oerhört entusiastiska när de var här och tittade. Lite naivt letade de inga fel utan såg bara hur bra det skulle bli...de bestämde sig och sa även till mig, att de tänkte bjuda över alla eventuella andra spekulanter...
Jag kände igen mig i dem...jag är lika naiv...lika spontan och obetänksam när jag blir entusiastisk.
Så roligt att det blev dom!
Käraste lägenhet, de kommer att älska dig som jag gjort alla de 16 år jag bott i dig! Var lika snäll, varm, välkomnande och mysig mot dem...som mot mig!
Kommer sakna dig...men är redan påväg...mot nya mål!
Så är livet.
Förändringar.

Firar med en bild från lägenheten...med mam, syrran, birk och storpudelns favoritleksak "Tom" (en tygpudel)


Kommentarer
Postat av: Katinka

Grattis får man väl säga då! Vad roligt Erica att det är klart nu. När flyttar ni?

Nostalgi finns alltid med i alla flyttar, men som någon klok man eller kvinna sa så har allting sin tid. Tid till förändring för dig alltså!

2009-06-03 @ 13:20:54
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0