Arbete främjar hälsa och välgång!

Niorna har prao denna vecka, vilket betyder avsevärt mycket för min inrutade tid. Den blir i det närmaste obefintlig nämligen. Många lektioner som försvinner.
Nu är jag snudd på manisk i det att jag vill planera min tid. Kontroll.
Så, därför gick jag upp i vanlig tid idag (04.50), åkte med hunden till mam och pap i vanlig tid (06.30) och var på skolan i vanlig tid (07.00).
Sådär ja! Nu måtte väl Luther fått så han teg, där uppe i himlen!
Men vänta du bara Martin...här kommer nästa blidkande  till din saliga (?) ande...jag har ägnat två timmar åt att röja i skåpen ovanför mitt skrivbord...röja PÅ skrivbordet...och nu...pustar jag med en kopp kaffe.

Det SYNS inte ens att jag gjort nåt.

Hittade gamla nationella prov från min första klass :D
Det är nostalgi det!

Nu måste jag skynda på, för jag har fullt upp hela förmiddagen. Inrutat och klart!

As I want!


Tack för den fina awardsen Katinka, det värmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0