Demokrati...folkstyre...blaha blaha...

Har jag gett sken av att hylla demokrati?
Fy för den lede...Magnus vann Let´s Dance...efter att ha apat sig i en djungeldans som direkt vore den tagen från after ski på högfjällshotellet i Sälen...
Men nej, inte tyckte folket att Laila var bra...hon som dansade som en gudinna och hade en avslutande showdans som fick en att få tårar i ögonen...
VILKA HAR RÖSTAT?
De blindas förening?
Vi-som-hatar-Laila-för-hon-är-smart-framgångsrik-snygg-och-kan-dansa-klubben?

Fånigt program.

Ja ja ja...han utvecklades jättemycket...men dansade för tusan INTE bättre än Laila...
Vem skall vinna OS i 100m häck, tycker ni? Låt folket rösta. Låt den som utvecklats mest under året få vinna...
Bra idé för då kanske jag har chans på en guldmedalj...

Nä, nu skall jag bara titta på program där det INTE förekommer någon som helst folkröstning! Alla röstar ju bara FEL...
Var inte ens så här upprörd vid kommunvalet 2006...

Nåväl...dom var bäst på att dansa, men sämst på att vinna folkets röster...
...hon borde ha tänkt på att vara lite fetare, fulare och inte så allmänt lyckad...då röstar inte kvinnor på henne...


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, vad rolig du är :) Jag tycker faktiskt att Magnus var bra och en värdig vinnare även om Laila dansade bättre ;) I det här programmet räknas faktiskt utveckling också :p

2009-03-28 @ 01:04:41
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Tack själv för goda tankar på min blogg! :) Är alltid kul att läsa vad du kommenterat :) Ska verkligen öva mig på att säga tack nu...

2009-03-28 @ 01:09:44
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Allra käraste kollegan

Tycker som du, att Laila borde vunnit. Skiter i om Magnus utvecklats mkt, man måste se till dansen.

2009-03-28 @ 11:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0