Utmanad av blombella

Blombella vill att jag svarar på följande:

Gillar:
 Birk, min hund, träning 
Gillar inte:  tomrum, ovald ensamhet, inskränkta människor, lögnaktiga människor, köer
Blir glad av:  Birk, min hund, träning, jobbet, mina vänner, familjen, när jag lyckas med något
Modekjedja: oj...kan jag någon sådan...är Haglöfs en sån?...Peak?...Intersport?...men okej, jag går alltid in på en Esperit-butik om det kommer någon...och när jag har råd, gillar jag Gant och Tommy Hilfiger damkollektioner...
Modetidning: hugaligen...läser ingen sån...gills Fitness, Runners World och Må Bra?
Läser annars: Träningsböcker, kriminalromaner och fina böcker som litterära Anna ger mig...Nu vill jag sjunga dig milda sånger, Flyga drake mfl...
Lyssnar på: Cold play, Glas Vegas, Thåström, Winnerbäck...och så gärna skvalradio typ mix megapol
Dricker: Vin, Cola Light eller Fun Light
Äter: Det jag mår bra av blir det i veckorna...gärna någon god köttbit på helgerna...eller kycklingfilé...eller lax...
Färg: Jag tycker mest om svart och näst intill hatar hur jag ser ut i rött och gult...
Doft: Tommy Hilfiger, CK och DKNY
Smink: Lancome rätt igenom...från underlag till pennor och skugga...
Skor: Asics gel kayano 14 (när jag springer), Timberland vandringskängor (när jag får välja att gå skönt utan att bry mig i utseendet), annars har jag nog bara vagabond boots/ stövlar och skor av olika slag
Vad klär du dig helst i: Träningskläder, eller svarta byxor och någon skjorta...har blivit lite kjolig på slutet...
Vad klär du dig aldrig i: gummi
Sparare eller slösare: slösare helt klart, men månadssparar varje månad...dras direkt från kontot...
Morgon - eller nattmänniska: Morgonmänniska helt klart. Går upp 04.50 och känner mig oftast pigg då...går och lägger mig vid 21...dödstrött...inte så rolig sällskapsmänniska sålunda...får planera middagar med vänner...sova rejält några dagar innan...så jag kan vara pratbar efter 22 också...

Och jag bollar vidare till Katinka, Sabina och Binkan

Kommentarer
Postat av: blombella

Varför inte rött på dig...lady in red...gillar inte alls gummi

2009-03-09 @ 11:36:59
Postat av: Katinka

Åhh, tack! Har precis gjort en utmaning som jag nu inser att jag glömde skicka vidare. Men du får gärna göra den också! Kör igång med denna om ett par dagar vännen!

2009-03-09 @ 12:04:03
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0