Å jag måste ha retat gudarna...måste gjort nåt feeel...för jag har bara...regn hos mig

Vilken monsterlågtrycksfront som verkar ha parkerat över oss...regn regn regn...skulle inte ha gjort så mycket...OM det inte var så att jag ägnat tre timmar åt att bada och föna hunden igår...orkade inte klippa klart honom, utan tänkte göra det idag...men...han har varit ute i regnet och nu är pälsen krullig igen och oklippbar.
Får börja om till helgen. Varken orkar eller hinner bada och föna mitt i veckan.
Storpudeln ser nöjd ut och älskar härmed regn!

Tagit svinsprutan idag. Dragit mitt strå till stacken...för att skydda andra mot mina eventuella virusattacker. Sprutan var i det närmaste bekväm att få. Kändes inte. Fördelen med ett ordentligt lager späck. Det finns inte så många känselceller därute i periferin. Nu hypokondrar jag för allt vad jag kan...lite varm är jag väl allt? Men huvudvärk då? Har jag inte vrålont i armen?
Men neej...ingenting...HADE hon verkligen en spruta överhuvudtaget? Hon fejkvaccinerade mig!!

Attans

Hm...så nu får jag väl i alla fall, klä på mig...gå ut i regnet med hunden...laga mat...hämta upp tvätten...

Men lite ont i huvudet...neheej...inte det...

Började spåna till lärarjulshowen idag...några skittråkiga idéer, några sjukt kul...och så en del superkul men som är ogörbara...lärare får inte skämta så...men det är kul att skoja om det innan. Det blir nog bra. Ska fila lite på några av idéerna tills nästa möte. Tackerud skulle hjälpa mig med några sjysta rockackord på guran!
Tack tack tackerud!

Nu ut i regnet...för jag har bara regn hos mig!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vad kul med julshow! När kommer den bli? Jag kanske skulle kunna hälsa på och se den? :D

2009-12-01 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0