Barca utan Zlatan...bara vanlig fotboll...inget magiskt.

Oj, vilken bra föreläsning jag var på idag. "Det är tur för skolan, att den är obligatorisk". Han hade många revolutionerande tankar. Sa många saker som först kändes provocerande...mest för att de träffade rätt coh kommer att kräva tid, energi och vilja att förändra.
Jag älskar att bli utmanad.
Tycker om när man inte tycker helt lika...det utmanar mina åsikter och värderingar...

En lång dag...så då blir det ett kort blogginlägg...så hänger det ihop...omvänt proportionellt...ju längre dag desto kortare inlägg...
Saknar hunden.
Glad att frysdörren funkar nu.
LÄngtar till träningen imorgonkväll...långlöpning igen...skall bli skönt...
Tycker det är trist att jag får sån himla mensvärk...men bra att det finns medicin...och bra att jag kommit på att det finns medicin så jag tål medicinen bättre...en bonuseffekt är att jag inte får ont imagen av kaffet!
Bra att det är läggdags nu...och att tandläkarUlrika hörde av sig...så oväntat att du läser bloggen, Ulrika! Och kul! Vi har många minnen att prata om...och nya att göra...

Nu, godnatt jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0