Houston...can you hear me? I´m back!

Hallå hallå...nu är jag tillbaka. Jag har varit på resa. En lång resa. Och dryg. Kostsam. Men rolig och livgivande.
En vecka under palmerna på Bali gjorde verkligen sitt! Jag tog mig råd, köpte en sista minuten, packade bikini och tre pocketböcker...sen...

Nej...jag har varit hemma...jobbat...varit på kurs...jobbat...och bara inte orkat blogga på kvällarna. Jag skall inte låta det upprepas...i alla fall inte denna helg...

Igår var det fest hos oss med arbetslaget från skolan. Den var kanske dumt...att anmäla mig till Dalaportens multisporttävling idag...eller så var det dumt att dricka vin igår...eller så blir det jättebra, bara jag får komma igång. Ska ut i garaget och fixa lite med cykeln nu, packa ihop träningsväskan och så iväg. Bildar lag med gasellen Lisa...
Jag bloggar mer sen...men kolla gärna denna fantastiska film...jag är stolt!


Kommentarer
Postat av: tina

tänk att jag får jobba så nära dig.... vilken ära =)

2009-11-21 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0