Trötta söndag

SItter just nu och kollar på "Ensam mamma söker"...så väsenskilt dessa mammor lever, från "Svenska Hollywoodfruar"...så oerhört mycket mer sympatiska de ensamma mammorna verkar och vilken fin kontakt de verkar ha med sina barn...vidhåller det jag skrev i början av veckan...stackars stackars rika kvinnor...och stackars deras barn.

Slut på ömkande...

Idag blev det 2 mil till i jakten på 5km-varv. En lott för varje varv. Igår blev det 2,5mil. Känner mig nöjd så här långt. Benen har känts bra, visst är man lite stel men farten har funnits där och det känns toppen när löpningen går bra. Imorgon hinner jag inte mer än 1 mil, för jag skall träna fotbollstjejerna.


Inför kommande vecka har jag följande förhoppningar (i ordning)

1) Att hantverkarna håller vad de lovar och gör klart
2) Att pengarna räcker att betala alla hantverkare när dom hållit vad de lovat och gjort klart...
3) Att vi hinner få ut jor och gräsfrö innan vi rar till Rättvik
4) Att träningen går som smort...d v s ca 6 mil under veckan, varav ett långpass i backe, ett pass med korta intervaller och resten distans
5) Att vi får en skön helg i Vikarbyn dit vi skall och möta upp mam, pap, syran och Birk. Huset skall vinterbonas och trädgården skötas.


Och en massa mer...

kanske först lite sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0