SKöna söndag!

EN skön helg i Rättvik/ Vikarbyn är till ända. Familjen samlad, kryddad med kusin med fru. Om man skall favorisera någon kusin...om det nu finns någon poäng med det...så skulle det vara...nej, det finns ingen poäng med det...men...jag kan ju säga att han är snäll, rolig och närvarande...frugan hans är en supermatch till honom...det blir alltid bra när dom är med.
Birk har växt till sig...en kanonkille! Go, rar, snäll, omtänksam, rolig, smart...Gud, den ungen har allt! Och mig som enda moster...bara en sån sak :)
Får se om jag inte kan hitta nån fin bild...längesen jag hade nåt foto med...



Nåväl, det blev en hel del god mat...och lite vin...lägg till två dagars vila från löpningen så förstår man att det kröp lite i kroppen idag. Det löste sig fint. Dalaporten har ett stall med gaseller som bara väntar på att få släppas lösa. Lisa brydde sig inte om att hon just tävlat i orientering på förmiddagen. Fanns det någon att springa med så skulle det springas...
Stegträning och intervaller. Snabbt och bra. Utmärkt träningspass som lyfte humöret till ännu högre höjder. Vore jag högre upp skulle jag tro på att nån lagt kokain i cola lighten. Hoppas det aldrig kommer att hända. Jag tror inte på såna berusningsmedel. FF - fejk är fel!
Endorfiner får duga.

Veckan som kommer ser bra ut. På papperet.
Lugn mil imorgon efter jobbet. Träning m fotbollstjejerna och sen lite CSI.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig helg! Och söt kille på fotot, och naturligtvis en toppentjej till moster. :-) Ha det gott!

2009-09-28 @ 10:01:33
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0